Kas 30mm oli kõige pikem kasutatud fookuskaugus? See vist ainuke toru ei olnud, mõned kaadrid on nagu ka millegi laiemaga tehtud? Ise eelistaks, kui mõni pilt oleks ka pikema, 85mm+ toru perspektiiviga.
Kui niisama targutada, siis 6. pildi flare (need kaks punast ringi) on võib-olla juba liiga silmatorkav ja selle all oleva sisupildi (nr 11) puhul oleks hea olnud täielikumat sümmeetriat taga ajada (kaassõitja uks ka kinni ja rool otseks).
Lihtsalt piltidena need Toomemäel? tehtud pildid (14-16) meeldivad, aga autopildina olen enda väikse (ja vahel liiga ette liikunud) DOF-iga fotode juures vaadanud, et see on natuke imelik, kui auto juba peeglitest alates uduseks vajub. Tegelt 14. pildi kui suht otsevaate puhul on see isegi lahe, aga 15 on IMO DOF liiga väike, juhipoolse esitule ebateravus on minu jaoks häiriv ja meenutab mulle mu enda front-focus pilte, kus reg.number oli fookuses, aga juba esituled olid nähtavalt ebateravamad. Portree ekvivalent oleks see, et silmad on fookusest väljas ja nina otsas vistrik on terav

Sinu pildil on tegelikult üks "silm" siiski ju terav, mis portree puhul oleks OK, aga autode reklaamfotodes üritatakse vist subjekti tüüpiliselt rohkem teravuses hoida, vähemalt kui auto tervenisti kaadris on. Aga küllap leiab ka vastupidiseid näiteid.
19. pildi puhul kutsuks võttekoht mind hirmsasti autot poolpõiki keset alleed panema ja siis kaugelt telega pildistama (kuigi võiks ka midagi laia proovida) - on jah klišee, aga mul pole õnnestunud ise sellist pilti seni teha. Ma muidugi ei tea, kas liiklusolud seda võimaldasid, eriti kui pidid ise nii autot liigutama kui ka pilti tegema.
17. pilt millegipärast meeldib, võib-olla seepärast, et on kõige rohkem selline brošüüripilt - kena kontrastne, aga justkui pehme valgusega detailipilt.