See pilt tuli suht sellisena juba kaamerast. Eemaldasin mustust ja mõningaid kriipse-kraapse. Kaks suuremat parandust olid pihusti ja vedeliku taseme tõstmine, kuna tegemist ei olnud uue pudeliga. Kallis kaasa oli seda juba mõnda aega kasutanud
Alusena on jällegi musta pleksiga tegemist, mitte valgega. Must peegeldab paremini
Taustaks on seekord valge pleksi, millele ma tagantpoolt nurga alla tumekollase filtriga välgu peale lasin. Nurga ja kauguse valisin nii, et tekiks kena "gradient". Kuna pudel istub alusel suht tagumise serva läheda, ja ava on f11, siis jä serv piisavalt terav, et sellega ei tulnud midagi ette võtta.
Teine suurem parandustöö oligi pihusti. Desaturationit ei olnud vaja, küll aga ei jäänud valgus algfotol ilus ühtlane. Oranzi tooni ei teki sinna sellepärast, et pinnad peegeldavad seda, mida nad "näevad". Kuna ainus värviline valgus tuli tagantpoolt, siis seda sinna paistma ei jäänud, Küll aga paistab pihustilt paremal asuv softbox, mis oli valge. Aga ühtlane ei jäänud valgus seal korgi tõttu, mis erineva kujuga pindade tõttu murrab valgust erinevalt. Üks variant oleks olnud lihtsalt kork eemaldada ja pärast komposiit teha. Seekord otsustasin PS kasuks ja kasutasin clone-stamp-i.
Vasakul on lihtsalt reflektor, et just pihusti vasak serv täiesti mustaks ei jääks.
Allpool siis valgusdiagramm ja pilt otse kaamerast. Ainukene töötlus Lr-is on Lens profile correction ja Remove Chromatic Aberration, mis mul automaatselt kõikidele importidele peale läheb. See valge taustapleks oli laiem kui diagrammilt paistab. Muidu selle pildi järgi oleks taustavälk ka otse pudelile peale lekkinud. Tegelikult oli see ilusasti tausta taga varjus.
- lighting-diagram-1445820624.png (45.73 KiB) Viewed 8008 times
- Perfume-camera.jpg (65.01 KiB) Viewed 8008 times