No 20fps ilma viewfinder blackout'ita ja hääletult on päris suur vahe isegi 1-seeria peegelkaameratega võrreldes
Kuna ma oma spordikaamerat ei ole värskendamas, siis minu jaoks see nii huvitav featuur pole. Või noh, 20fps on mõttetu, aga viewfinder blackout on suht närbik senistel A7-tel ka nende madala fps-i juures, selles osas oleks jah edasiminek teretulnud.
Aga hea on näha tõsist soovi suuremate sammudega edasi liikuda ja profiturule tungida - topeltkaardid, joystick, rohkem "päris" nuppe. Kasutusmugavuselt võib täitsa mõnus asi olla. Aku kah pädevam.
Samas fredmirandas räägivad, et ega profid ju sellega midagi ei tee, kui pole nt 300 f2.8 ja 500 f4 ligi õtta. Olevat küll Minolta ajast A-mountid, mis pärast adapteri update'i pidid isegi 10fps+AF tulistamist võimaldama A9-ga, aga ikkagi natuke pooletoobine lahendus - küllap on uued superteled ka töös siis sellise kere kaaslaseks.
Või siis on kere Canoni torudega kasutatav. Proffidele pidavat nüüd Canoni 200-400 meeldima - paindlikum kui supertelefiksid, f4 piisav tänapäevaste keredega ja sisseehitatud konverteriga tuleb 560mm ka ära.
Siin üks andunud sonyfänni ("pildistan sporti A6500-ga") ülevaade, mõned huvitavad pointid:
http://pmrphoto.blogspot.com.ee/2017/04 ... racey.html