Re: Kuhuminna
Posted: 21.06.2011 01:43
Rohelise auto pilt on Fill Light 18, aga samas ka Blacks 10, nii et seal stseenis polnud tegelikult originaalis nii väga suurt kontrasti vaja ületada, kui võib-olla oleks arvanud. Vari tundub natuke pehme ka - oli selline päev, kus väikseid pilvi aeg-ajalt päikse eest läbi sõudis ja siis nendel hetkel sai mõned korrad joostud pildistama asju, kus muidu kontrast tappis - kapotialused jms. See must-valge auto ja laternapostiga pilt on ka sellisest hetkest, kus auto ise oli pilvevarjus, aga taust otseses valguses. On ka selline versioon, kus auto on otse päikse käes, see on IMO ebameeldivam - killustik maas jube hele ja väga selge auto vari selle peal.
Üritasin nende kahe pildi puhul neid õnnetuid laternaposte siis kaasata kompositsiooni, kui nad seal juba olid; vaatasin, et neid lihtsalt kuskilt suva kohast ära ei lõikaks ja et nad siis kuidagi motiveeriks vertikaalset kaadrit.
Jube fäänsilt kõlab see valguse ja kompa jutt, täitsa huvitav, et pildistamise ajal selliseid asju kuidagi poolteadvuslikult raalid. Rohelise auto pildi puhul on jah mingi kummaline mudruvaba selgus, ei ole harjunud 7D-st sellist asja nägemagi :/
Seda peegliga pilti on kropitud natuke vasakult ja alt, paremale pole kahjuks materjali juurde võtta; ma ei oska küllap ruudukujulist lõppkaadrit pildistades veel kaaludagi. Kuigi selle pildi esimene variant oli tehtud teise poole peeglist ja seal oli peegel kaadri keskel, aga taust oli jama, mistõttu kolisin teisele poole autot. Värvid on miski Lightroomi preset.
MVI prefiks on naljakas kokkusattumus, 1D-l saab seda ise konfida ja kui kaamera sain, mõtlesin, et oleks tore mingi natuke isikustatud prefiks panna, millest 1D faile ka kohe ära tunneks. Alles aasta hiljem selgus, et Canon on videofaile sama moodi nimetama hakanud.
Üritasin nende kahe pildi puhul neid õnnetuid laternaposte siis kaasata kompositsiooni, kui nad seal juba olid; vaatasin, et neid lihtsalt kuskilt suva kohast ära ei lõikaks ja et nad siis kuidagi motiveeriks vertikaalset kaadrit.
Jube fäänsilt kõlab see valguse ja kompa jutt, täitsa huvitav, et pildistamise ajal selliseid asju kuidagi poolteadvuslikult raalid. Rohelise auto pildi puhul on jah mingi kummaline mudruvaba selgus, ei ole harjunud 7D-st sellist asja nägemagi :/
Seda peegliga pilti on kropitud natuke vasakult ja alt, paremale pole kahjuks materjali juurde võtta; ma ei oska küllap ruudukujulist lõppkaadrit pildistades veel kaaludagi. Kuigi selle pildi esimene variant oli tehtud teise poole peeglist ja seal oli peegel kaadri keskel, aga taust oli jama, mistõttu kolisin teisele poole autot. Värvid on miski Lightroomi preset.
MVI prefiks on naljakas kokkusattumus, 1D-l saab seda ise konfida ja kui kaamera sain, mõtlesin, et oleks tore mingi natuke isikustatud prefiks panna, millest 1D faile ka kohe ära tunneks. Alles aasta hiljem selgus, et Canon on videofaile sama moodi nimetama hakanud.