Panin siis ühe klipi üles
Re: Panin siis ühe klipi üles
Ja teise veel järgi, natuke teises stiilis:
http://www.martinvarik.com/gnvideo/index2.html
Siin on juba natuke DOF-i ka mängus, saabuva õhtu tõttu sai F3.5 peale kolida. Ise olen rahul
http://www.martinvarik.com/gnvideo/index2.html
Siin on juba natuke DOF-i ka mängus, saabuva õhtu tõttu sai F3.5 peale kolida. Ise olen rahul

Re: Panin siis ühe klipi üles
Braavo !
Tõesti hea.
Tõesti hea.
On parem kui sul on aga ei vaja kui sul on vaja aga ei ole.
Re: Panin siis ühe klipi üles
Päris hea jah.Sinust võib veel asja saada kui jaanipäeva külm ära ei võta 

Re: Panin siis ühe klipi üles
Tänks, selle teise klipi üle olen ise ka väga õnnelik - ma ütleks, et sellest on umbes 10% tahtmist ja valmisolekut midagi lahedat teha, 65% puhast vedamist ja 25% järeltöötlust (montaaž ja muusika).
Algmaterjal on üks umbes minutine võte, kuhu tuleme sisse umbes 30. sekundi juures - see tundus väga elementaarne, et tahan alustada just suitsu hajumise kohalt, et poleks kohe selge, mis üldse toimub. Reaalajas on seda suitsu hajumist ja auto ilmumist umbes 15 sekki, Vegases tõmmatud 60fps-i pealt 24-le, ehk siis vastavalt ka ajaliselt pikemaks. Suurim probleem selles võtte osas oli mudru kaadri servades - paremas servas kõndis see pruunis tiimiliige täpselt algse kaadri serva peal, nii et käed-jalad käisid kaadrisse sisse-välja - väga häiriv. Vasakus servas tekkis kaadrisse valges riietuses stardikohtunik, kah häiriv. Sai seda siis kropitud, mille tegi keeruliseks vajadus algset külgede suhet säilitada - raske oli vastavalt servadest äralõigatule lõigata ka alt-ülevalt just nii, et suitsev rehvitükike esiplaanil jääks ilusti kaadrisse ja samas poleks pruuni tegelase pea kaadri ülaservas kinni või üldse ära lõigatud. BTW, kui kiire tagasikerimise osa aegluubis vaadata, siis seal on need servaprobleemid näha, seal klipiosas on kropp juhuse hooleks jäetud (kuna seal pole see nii märgatav ja uuesti edaspidi mängimise hetkeks oli vaja tagasi algse täiskaadrini jõuda).
Aegluubis jõuame siis u. reaalse 45. sekundini, siis paneme aja kiiresti tagurpidi voolama. Alguses tundus, et saab ainult 4x kiiruse klipile panna, aga velocity envelope'iga sain keerata veel 2x (+ natuke sujuvama kiirusemuutumise alguses) e. kokku siis 8x reverse peaks seal olema. Tagurpidi hakkame kerima natuke enne kui pruun tegelane autot puudutada jõuab - tundus millegipärast oluliselt parem-pingelisem teda mitte lõpuni autoni lasta
Kerime kiiresti tagasi umbes reaalse 20. sekundini ja siis jälle 60fps->24fps aegluubis edasi, peaaegu sama kohani, kus sisse tulime - ehk siis lõpetame sealsamas, kust alustasime - kah omamoodi lahe.
Mingi 10 sekundi color grade on kah, lihtsalt natuke soojemaks keeratud.
Seejärel natuke mussi sünkimist - nii alguses kui lõpus on kaks süngikohta pildi ja mussi vahel, kumbki paar matchis suht hästi out-of-the-box, aga nende vahele tuli teha crossfade, muidu oli muusikat liiga pikalt alguse ja lõpu sünkide vahel; sellega läks jälle õnneks - sellises aeglaselt helist helisse vajuvas ambient muusikas on crossfade'i vist suht kerge tähelepandamatult teha.
Kokkuvõttes ei oleks osanud ise teadlikult nii lahedat võtet komponeerida, kui praegu lihtsalt "looduses" jäädvustus (ja tuule üle kontrolli omamata polekski see vist lõpuni planeeritav) - kõik see suitsust ilmumine, suitsev tükike esiplaanil ja tiimiliikme liikumine-vaatamine; ka lõpus suitsu sisse kadumine on päris lahe, kõigepealt ratas, siis punases tiimiliige ja siis ülejäänud auto.
Õppisin veel seda, et kaameral tasub pikalt käia lasta, mitte esimesel võimalusel kinni panna, kui tundub, et action läbi on; samuti leidis kinnitust see, kui suur osa videost on heli/muusika - originaalheliga on see klipp suht mittemidamidagiütlev.
Algmaterjal on üks umbes minutine võte, kuhu tuleme sisse umbes 30. sekundi juures - see tundus väga elementaarne, et tahan alustada just suitsu hajumise kohalt, et poleks kohe selge, mis üldse toimub. Reaalajas on seda suitsu hajumist ja auto ilmumist umbes 15 sekki, Vegases tõmmatud 60fps-i pealt 24-le, ehk siis vastavalt ka ajaliselt pikemaks. Suurim probleem selles võtte osas oli mudru kaadri servades - paremas servas kõndis see pruunis tiimiliige täpselt algse kaadri serva peal, nii et käed-jalad käisid kaadrisse sisse-välja - väga häiriv. Vasakus servas tekkis kaadrisse valges riietuses stardikohtunik, kah häiriv. Sai seda siis kropitud, mille tegi keeruliseks vajadus algset külgede suhet säilitada - raske oli vastavalt servadest äralõigatule lõigata ka alt-ülevalt just nii, et suitsev rehvitükike esiplaanil jääks ilusti kaadrisse ja samas poleks pruuni tegelase pea kaadri ülaservas kinni või üldse ära lõigatud. BTW, kui kiire tagasikerimise osa aegluubis vaadata, siis seal on need servaprobleemid näha, seal klipiosas on kropp juhuse hooleks jäetud (kuna seal pole see nii märgatav ja uuesti edaspidi mängimise hetkeks oli vaja tagasi algse täiskaadrini jõuda).
Aegluubis jõuame siis u. reaalse 45. sekundini, siis paneme aja kiiresti tagurpidi voolama. Alguses tundus, et saab ainult 4x kiiruse klipile panna, aga velocity envelope'iga sain keerata veel 2x (+ natuke sujuvama kiirusemuutumise alguses) e. kokku siis 8x reverse peaks seal olema. Tagurpidi hakkame kerima natuke enne kui pruun tegelane autot puudutada jõuab - tundus millegipärast oluliselt parem-pingelisem teda mitte lõpuni autoni lasta

Kerime kiiresti tagasi umbes reaalse 20. sekundini ja siis jälle 60fps->24fps aegluubis edasi, peaaegu sama kohani, kus sisse tulime - ehk siis lõpetame sealsamas, kust alustasime - kah omamoodi lahe.
Mingi 10 sekundi color grade on kah, lihtsalt natuke soojemaks keeratud.
Seejärel natuke mussi sünkimist - nii alguses kui lõpus on kaks süngikohta pildi ja mussi vahel, kumbki paar matchis suht hästi out-of-the-box, aga nende vahele tuli teha crossfade, muidu oli muusikat liiga pikalt alguse ja lõpu sünkide vahel; sellega läks jälle õnneks - sellises aeglaselt helist helisse vajuvas ambient muusikas on crossfade'i vist suht kerge tähelepandamatult teha.
Kokkuvõttes ei oleks osanud ise teadlikult nii lahedat võtet komponeerida, kui praegu lihtsalt "looduses" jäädvustus (ja tuule üle kontrolli omamata polekski see vist lõpuni planeeritav) - kõik see suitsust ilmumine, suitsev tükike esiplaanil ja tiimiliikme liikumine-vaatamine; ka lõpus suitsu sisse kadumine on päris lahe, kõigepealt ratas, siis punases tiimiliige ja siis ülejäänud auto.
Õppisin veel seda, et kaameral tasub pikalt käia lasta, mitte esimesel võimalusel kinni panna, kui tundub, et action läbi on; samuti leidis kinnitust see, kui suur osa videost on heli/muusika - originaalheliga on see klipp suht mittemidamidagiütlev.
Re: Panin siis ühe klipi üles
Montaaž ja värvid ja soundtrack ... 5+MartinV wrote:Ja teise veel järgi, natuke teises stiilis:
http://www.martinvarik.com/gnvideo/index2.html
Siin on juba natuke DOF-i ka mängus, saabuva õhtu tõttu sai F3.5 peale kolida. Ise olen rahul :)
Kas sul full varianti ka jagada on? Tahaks maha salvestada ja fullscreen'is näha. :)
Re: Panin siis ühe klipi üles
Tänks, nüüd ise korduvalt vaadates tundub, et soundtracki sünk võiks ehk natuke teine olla kohati; see suitsust ilmumine tundub vähemalt paigas, aga ülejäänu so-so.
Ei tea, kuidas full-i defineerida, algklipp on 350Mb, seda ei viitsi üles laadida :)
Panin algse resoga (720P) siia:
http://www.martinvarik.com/temp/gnburnout2a.mp4
See on mingi 40 mega, nii et väga full pole ka see vist.
Polegi veel niikaugele jõudnud, et päris täisresoga kvaliteedile mõelda. Seegi klipp pole mingi eriti terav ja muidugi on seda esimest osa cropitud ka, nii et seda ta on pidanud resamplima enivei; panin sellele Vegases isegi mingi sharpeni peale, aga on nagu ta on.
Video teises pooles on see pagassiluugi "Grand National" logo vist enam-vähem fookuses, vähemalt on foorumitest selline tarkus silma jäänud, et kui alias'ib, siis on terav ja seal on näha sellist lillat-rohelist sillerdamist natuke.
Ja seda pole ma ka endale lõpuni selgeks teinud, et kas ma muudan seda klipi kiirust ikka õigesti, et ta tõesti olemasolevaid freime väiksema sagedusega maha mängiks, mitte ei hakkas freime ise interpoleerimise teel leiutama vms.
Ei tea, kuidas full-i defineerida, algklipp on 350Mb, seda ei viitsi üles laadida :)
Panin algse resoga (720P) siia:
http://www.martinvarik.com/temp/gnburnout2a.mp4
See on mingi 40 mega, nii et väga full pole ka see vist.
Polegi veel niikaugele jõudnud, et päris täisresoga kvaliteedile mõelda. Seegi klipp pole mingi eriti terav ja muidugi on seda esimest osa cropitud ka, nii et seda ta on pidanud resamplima enivei; panin sellele Vegases isegi mingi sharpeni peale, aga on nagu ta on.
Video teises pooles on see pagassiluugi "Grand National" logo vist enam-vähem fookuses, vähemalt on foorumitest selline tarkus silma jäänud, et kui alias'ib, siis on terav ja seal on näha sellist lillat-rohelist sillerdamist natuke.
Ja seda pole ma ka endale lõpuni selgeks teinud, et kas ma muudan seda klipi kiirust ikka õigesti, et ta tõesti olemasolevaid freime väiksema sagedusega maha mängiks, mitte ei hakkas freime ise interpoleerimise teel leiutama vms.